Mötesplanering kommer aldrig bli densamma med ny AI assistent
Snart lanserar Event Logic en ny AI-assistent som kommer att förändra hur möten och event planeras. Genom att kombinera avancerad teknik med djup förståelse för mötesplanering, får användaren ett digitalt bollplank direkt i plattformen – tillgängligt dygnet runt.
Bilden är vald av SBTAs redaktion -
I den första versionen, som planeras att släppas under tredje kvartalet i år, kommer AI-assistenten att kunna hjälpa användaren att strukturera upp event, föreslå passande upplägg och visualisera ett första utkast. Det innebär att du som mötesplanerare snabbt kan komma i gång, testa olika idéer och få konkreta förslag – utan att börja från ett blankt blad.
När upplägget känns rätt skapar assistenten automatiskt upp allt i plattformen, redo att skickas ut till leverantörer eller justeras vidare.
Med AI-assistenten effektiviseras planeringsfasen avsevärt.
Du slipper tidskrävande manuellt arbete, får hjälp att komma på nya idéer baserat på beprövade upplägg, och kan i stället fokusera mer på det strategiska innehållet och att nå målen med mötet eller eventet.
Under året kommer fler funktioner att rullas ut – med målet att ge dig ett kraftfullt stöd genom hela mötes- och eventprocessen, från idé till uppföljning.
Håll utkik! Det här vill du inte missa säger KLARA LUNDQUIST Marketing Manager på Event-Logic